Informacje:
- Pisząc artykuł opierałem się na wersji 1.6.0
- Autorzy: CTPAX-X Team
- Język: angielski i rosyjski
- Dodatkowe informacje:
- Zawieszenie projektu
- FAQ
- ReadMe
- ChangeLog
- Szczegóły konwersji
Instalacja:
- Ściągamy program:
- Program nie wymaga instalacji
Opis programu:
- Zakładka "Converting" - Konwersja
- Pasek zakładek
- Converting - Konwersja
- Settings - Ustawienia
- About - O programie
- Supported games - wspierane tytuły
- Need For Speed 6 - Hot Pursuit 2 (Demo)
- Need For Speed 6 - Hot Pursuit 2
- Need For Speed 7 - Underground (Demo)
- Need For Speed 7 - Underground
- Need For Speed 8 - Underground 2 (Demo)
- Need For Speed 8 - Underground 2
- Need For Speed 9 - Most Wanted (Demo)
- Need For Speed 9 - Most Wanted
- Need For Speed 10 - Carbon (Demo)
- Need For Speed 10 - Carbon
- Need For Speed 11 - ProStreet (Demo)
- Need For Speed 11 - ProStreet
- Need For Speed 12 - Undercover
- Need For Speed 14 - Hot Pursuit 2010
- Convert - konwertuj
- Music - Muzyka
- Movies - Filmy
- Game folder or folder with source files - Folder z grą lub katalog z plikami źródłowymi
- Destination path: - katalog docelowy
- Paski postępu
- Current file progress - Aktualnie wykonywany plik
- Total progress - Całkowity postęp
- Przyciski
- Convert It - Konwertuj
- Cancel - Anuluj/Wyjdź
- Zakładka "Settings" - Ustawienia
- General - Ogólne
- Interface language - Język programu
- English - Angielski
- Russian - Rosyjski
- Save options in the Registry - Zapisz opcję w rejestrze
- Music - Muzyka
- Music output format - Format wyjściowy audio
- RIFF WAVE (PCM) - format WAV
- MPEG 1 Layer III 128kbps - format MP3
- MPEG 1 Layer III 160kbps
- MPEG 1 Layer III 192kbps
- MPEG 1 Layer III 224kbps
- MPEG 1 Layer III 256kbps
- MPEG 1 Layer III 320kbps
- MP3 compression quality - Jakość kompresji MP3 (1-9)
- Movies - Filmy
- Movies output format - Format wyjściowy wideo
- RIFF AVI (VP6 Codec)
- Audiotrack format - Format ścieżki dźwiękowej
- RIFF WAVE (PCM)
- Zakładka "About" - O programie
Need for Speed Multimedia Converter | - | Need for Speed Multimedia Converter |
Version 1.6.0 | - | Wersja 1.6.0 |
Copyright (c) 2006-2010 CTPAX-X Team | - | Prawa autorskie 2006-2010 CTPAX-X Team |
This program si written with Deplhi and pure WinAPI | - | Program został napisany w Deplhi i pure WinAPI |
CTPAX-X Team: | - | CTPAX-X Team: |
(in alphabetical order) | - | (w kolejności alfabetycznej) |
Axsis | - | Axsis |
-=CHE@TER=- | - | -=CHE@TER=- |
Grom PE | - | Grom PE |
jTommy | - | jTommy |
Siberian GRemlin | - | Siberian GRemlin |
Xplorer | - | Xplorer |
Contacs: | - | Kontakt: |
E-mail: support@ctpax-x.ru | - | E-mail: support@ctpax-x.ru |
Web Site: www.ctpax-x.ru | - | Strona internetowa: www.ctpax-x.ru |
This programuses following 3rd-party technologies: | - | Program ten korzysta z produktów firm trzecich |
EA's Video & Audio Decoder v0.6i *BETA* | - | EA's Video & Audio Decoder v0.6i *BETA* |
Copyright (c) 2005-2007 by VAG, ARR | - | Prawa autorskie (c) 2005-2007 by VAG, ARR |
MP3 encode by LAME Codec v3.98.4 | - | MP3 encode by LAME Codec v3.98.4 |
http://www.mp3dec.org/ | - | http://www.mp3dec.org/ |
Audio Tools Library v1.9 | - | Audio Tools Library v1.9 |
Copyright (c) 2001, 2002 by Jurgen Faul | - | Prawa autorskie (c) 2001, 2002 przez Jurgen Faul |
http://jfaul.de/atl | - | http://jfaul.de/atl |
LENIN INC WIN32API Library v1.0 (TAboutScroller class) | - | LENIN INC WIN32API Library v1.0 (TAboutScroller class |
Copyright (c) 2002-2005 by Valdimir Drigalkin, LENIN INC. | - | Prawa autorskie (c) 2002-2005 by Valdimir Drigalkin, LENIN INC. |
http://www.lenininc.com | - | http://www.lenininc.com |
Supporting some games and interactive music added soon, stay tuned | - | Wsparcie dla innych gier i interaktywnej muzyki zostanie dodane wkrótce, bądźcie z nami... |
Co można zrobić tym programem?
- Skonwertować filmy z formatu .vp6 do .avi
- Skonwertować muzykę z formatu .mus do .wav lub .mp3
Konwersja muzyki:
- Wybieramy grę, z której chcemy wyciągnąć i skonwertować do ludzkiego formatu muzykę
- Wybieramy co chcemy skonwertować
- Ustalamy gdzie znajdują się pliki źródłowe
- Wybieramy folder docelowy (gdzie mają znajdować się pliki skonwertowane)
- W zakładce "Settings" ustawiamy odpowiedni format dźwięku i jej jakość (najlepsza jakość to RIFF WAVE (PCM))
- Konwertujemy
Konwersja filmów:
- Wybieramy grę
- Potwierdzamy, że chcemy poddać konwersji filmy
- Ścieżka z plikami
- Katalog docelowy
- Konwertujemy
Ustawienia dla plików wideo pomimo, że są to nie idzie nic wybrać, dlatego ich nie uwzględniam.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz